از سراسر وب
شب است و سکوت است و ماه است و من
واقعیت اینه که من با اسنپ و تپسی و ماکسیم و… مشکلی ندارم، فقط از حرفزدن توی ماشینی که رانندهش خودم نیستم حالم بهم میخوره.
واقعیت اینه که من با اسنپ و تپسی و ماکسیم و… مشکلی ندارم، فقط از حرفزدن توی ماشینی که رانندهش خودم نیستم حالم بهم میخوره.